De Kracht van Contact in beeld

De Kracht van Contact

De Kracht van Contact in Social Media

Communicatie is in essentie - in tegenstelling tot marketing waarin eenrichtingsverkeer centraal staat - gericht op dialoog met je belangrijkste doelgroepen. Sociale media zijn hierin een waardevolle aanvulling in de middelenmix die een organisatie tot zijn beschikking heeft. Social media hebben klanten een groter aandeel gegeven in de communicatie met bedrijven. Hun (klant)ervaringen zijn direct voor iedereen zichtbaar (civil journalism) en ze hebben elkaar gevonden in communities op het web (interest groups). Door als bedrijf de juiste middelen in te zetten maak je je klant een onderdeel van je community (of sluit je je aan bij de bestaande community van je klant) en blijf je continu met hem in contact.

Downloads

Links

In-company trainingen sociale media

De Kracht van Contact kan uw medewerkers trainen in het strategisch inzetten van sociale media. Zij leren onder andere een eigen strategie te maken voor hun (en uw) belangrijkste doelgroepen en die uit te werken in een contentstrategie. Maar ook de rol van tevreden klanten komt aan bod, want zij zijn uitstekende ambassadeurs van uw product of dienst. Hoe faciliteer je hen om over uw product of dienst te praten op sociale media.


Sponsoring & Communicatie voor Toptoets 2015

Mijn werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Sponsorwerving: schrijven sponsorplan om aanvullende fondsen te werven naast overheidsubdisie, het uitwerken van sponsorvoorstel met marketingmogelijkheden voor bedrijven, mogelijke sponsoren benaderen en waar mogelijk overeenkomsten sluiten;
  • Communicatie: schrijven communicatieplan, communicatie-activiteiten uitvoeren om zoveel mogelijk deelnemers te werven voor Toptoets 2015 (via basisscholen, maar ook direct via ouders van leerlingen groep 7 en 8), website/sociale media/direct mail
  • PR: schrijven PR-plan, voorbereiden van PR-activiteiten, zoals persbericht start inschrijving.

TopToets_logo_schuin.jpg

Toptoets 2015

De Toptoets is een uitdagende kenniswedstrijd voor de uitblinkers in groep 7 en 8 in taal, rekenen en wereldoriëntatie. De Toptoets biedt excellente leerlingen de kans om hun talent te ontwikkelen door een kenniskrachtmeting met 1.000 andere koplopers. Zij doen allemaal tegelijk deze kennisquiz tijdens de voorronde, op de eigen basisschool of te gast op een universiteit in de buurt. De beste 25 deelnemers strijden om de titel Winnaar van de Toptoets in de finaleronde (overall winnaar) en maken kans op de hoofdprijs, een studiebeurs van € 2.500,-. Daarnaast is er een prijs voor de beste alfa- en beste bèta-finalist.

Meer informatie op www.toptoets.nl