De Kracht van Contact in beeld

De Kracht van Contact

De Kracht van Contact in Social Media

Communicatie is in essentie - in tegenstelling tot marketing waarin eenrichtingsverkeer centraal staat - gericht op dialoog met je belangrijkste doelgroepen. Sociale media zijn hierin een waardevolle aanvulling in de middelenmix die een organisatie tot zijn beschikking heeft. Social media hebben klanten een groter aandeel gegeven in de communicatie met bedrijven. Hun (klant)ervaringen zijn direct voor iedereen zichtbaar (civil journalism) en ze hebben elkaar gevonden in communities op het web (interest groups). Door als bedrijf de juiste middelen in te zetten maak je je klant een onderdeel van je community (of sluit je je aan bij de bestaande community van je klant) en blijf je continu met hem in contact.

Downloads

Links

In-company trainingen sociale media

De Kracht van Contact kan uw medewerkers trainen in het strategisch inzetten van sociale media. Zij leren onder andere een eigen strategie te maken voor hun (en uw) belangrijkste doelgroepen en die uit te werken in een contentstrategie. Maar ook de rol van tevreden klanten komt aan bod, want zij zijn uitstekende ambassadeurs van uw product of dienst. Hoe faciliteer je hen om over uw product of dienst te praten op sociale media.


All-round communicatieadvies

De Kracht van Contact is thuis in online én offline communicatie en heeft jarenlange ervaring als allround communicatieadviseur binnen corporate- communicatie-afdelingen. Bent u op zoek naar een adviseur die tijdelijk een van uw medewerkers kan vervangen (wegens ziekte of zwangerschapsverlof), dan bent u bij mij aan het juiste adres.

De Kracht van Contact heeft ruime ervaring in:

  • Externe communicatie zoals onderhouden van contacten met relevante partnerorganisaties, begeleiden van huisstijltrajecten,  schrijven van artikelen voor web en relatiemagazines, het monitoren van sociale media
  • Projectcommunicatie, zoals beleid, advies en uitvoering  van communicatie bij organisatiebrede ICT-implementaties;
  • Interne communicatie, zoals adviseren van management bij lijncommunicatie, communicatieadvies bij cultuurveranderingen , advies en uitvoering bij opzetten relatiemagazine, schrijven van teksten voor intranet en personeelsblad en implementatie van interne sociale media (zoals Yammer of SocialCast);
  • Tekstschrijven voor online en papieren media;
  • Mediawoordvoering, zie mediabeleid en woordvoering

Neem gerust een kijkje bij mijn werkervaring in loondienst en voor opdrachtgevers of neem direct contact met mij op.