De Kracht van Contact in beeld

De Kracht van Contact

De Kracht van Contact in Social Media

Communicatie is in essentie - in tegenstelling tot marketing waarin eenrichtingsverkeer centraal staat - gericht op dialoog met je belangrijkste doelgroepen. Sociale media zijn hierin een waardevolle aanvulling in de middelenmix die een organisatie tot zijn beschikking heeft. Social media hebben klanten een groter aandeel gegeven in de communicatie met bedrijven. Hun (klant)ervaringen zijn direct voor iedereen zichtbaar (civil journalism) en ze hebben elkaar gevonden in communities op het web (interest groups). Door als bedrijf de juiste middelen in te zetten maak je je klant een onderdeel van je community (of sluit je je aan bij de bestaande community van je klant) en blijf je continu met hem in contact.

Downloads

Links

In-company trainingen sociale media

De Kracht van Contact kan uw medewerkers trainen in het strategisch inzetten van sociale media. Zij leren onder andere een eigen strategie te maken voor hun (en uw) belangrijkste doelgroepen en die uit te werken in een contentstrategie. Maar ook de rol van tevreden klanten komt aan bod, want zij zijn uitstekende ambassadeurs van uw product of dienst. Hoe faciliteer je hen om over uw product of dienst te praten op sociale media.


Dialoog via sociale media

U wilt iets met Facebook? Of vindt u dat uw organisatie zou moeten luisteren naar wat uw klanten en andere stakeholders op internet over u zeggen? De Kracht van Contact kan u helpen aan de sociale-media-strategie die bij uw organisatie past.

En misschien is dat wel alleen de sociale media monitoren. Want actief aanwezig zijn op sociale media betekent o.a. structurele inzet, een actieve en open houding en mandaat vanuit het management.  Sociale media heten niet voor niets sociaal;  gebruikers van sociale media als Facebook , Twitter, Google+ , etc. verwachten een antwoord als ze uw organisatie een vraag stellen.

Wat is de meerwaarde van de aanwezigheid van uw organisatie op sociale media? Welke strategie wilt u hiervoor inzetten en wie doet wat binnen uw organisatie op de sociale media? Ik help u om dit helder te krijgen, dit te implementeren in uw organisatie en indien gewenst ook met de uitvoering hiervan.

Meer weten? Neem gerust vrijblijvend contact op.